Gyakran Ismételt Kérdések

1. Nem tudom eldönteni, hogy milyen termék a legmegfelelőbb a kedvencemnek, mit tegyek?
Webáruházunkban csak szakmailag felkészült, és több éve az állateledel és felszerelés kereskedelemben tevékenykedett munkatársak dolgoznak. Szakmai tanácsokkal segítjük a vásárlásod. Amennyiben kérdésed van, írj nekünk vagy hívd ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:  +36 20 246 6703

2. Regisztrációhoz kötött a vásárlás?
Nem. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, de természetesen a rendelés véglegesítéséhez minden esetben meg kell adnod a neved, szállítási címed és elérhetőséged.

3. Mivel tudok fizetni a webshopban?
Az alábbi fizetési lehetőségek közül választhatsz: utánvét, banki előreutalás.

4. Hogyan kapom meg a megrendelt árut?
A megrendelt termékeket a velünk szerződésben álló GLS Futárszolgálat szállítja házhoz.

5. Mit tegyek ha meggondoltam magam és a termék mégsem kell, de a rendelést már leadtam?
Ebben az esetben kérjük jelezd vevőszolgálatunk írásban! E-mail: vevoszolgalat@allateledelnagyker.hu

6. Mit tegyek ha nem találom a számomra megfelelő terméket. Be tudják szerezni?
Amennyiben a cégünkkel kapcsolatban álló beszállítók választékában fellelhető az áhított termék, úgy természetesen beszerezzük neked.

7. Mit tegyek ha nem találok számlát a kiküldött termék mellett?
Minden esetben mellékelünk névre kiállított számlát a termékhez, de amennyiben a szállítás során elveszett, kérjük jelezd vevőszolgálatunknak és azonnal pótoljuk.

8. A termék megérkezett de a termék sérült, mit tehetek ebben az esetben?
Kérjük minden esetben bontsd ki a csomagolást – a futár jelenlétében - mikor átvetted a terméket és amennyiben sérülést tapasztalsz, úgy jegyzőkönyvet vetess fel a futárcég alkalmazottjával és jelezd felénk.

9. Elakadtam a vásárlásban, mi tévő legyek?
Elakadtál? Segítségre van szükséged? Ne habozz, hívd vevőszolgálatunkat és segítünk. Telefonszámunk:  +36 20 246 6703

10. Telefonon is leadhatom a rendelésem?
Nem, sajnos telefonos rendelésfelvételre nincs lehetőség.